شروع فرایند اجرایی طرح مولدسازی بعد از نوروز

به گزارش بارازعلی، رئیس سازمان خصوصی سازی از شروع فرایند اجرایی طرح مولدسازی دارایی های دولت از بعد از تعطیلات نوروز اطلاع داد.

شروع فرایند اجرایی طرح مولدسازی بعد از نوروز

به گزارش ایسنا، حسین قربان زاده با اشاره به آنالیز و تصویب آخرین اصلاحات آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی های دولت در شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا، اظهار کرد: درواقع تصمیم جدیدی گرفته نشده است. فقط اصلاحات دو مرحله ای بود. یک مرحله در هیات مولدسازی آنالیز شد و هفتم فروردین نیز در شورای عالی هماهنگی مالی به تایید رسید.

وی به این سوال که فرایند اجرایی طرح مذکور از چه زمانی شروع می گردد، پاسخ داد: از بعد تعطیلات فرایند اجرایی اغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان خصوصی سازی پیش از این درمورد اصلاحات آیین نامه مذکور شرح داده بود: اصلاحات در پنج بند است، محور نخست درمورد نحوه تصمیم گیری کمسیون مقدماتی و محور دوم حوزه رقابت و شفافیت است که بر این اساس بر نحوه عرضه های رقابتی، شفاف سازی فرایند ها هوشمندسازی مراحل و نظام مند کردن نحوه محاسبه کارمزد تاکید دارد. بعلاوه در مورد تسهیل فرایند برای ترغیب دستگاه ها به مشارکت در مولدسازی مواردی پیشنهاد شد که به دستگاه ها یاری میکند برای معرفی اموال مازادشان راغب باشند. قسمت چهارم همسو سازی و انطباق بیشتر احکام ایین نامه و محور پنجم نظارت و ضمانت اجرا است.

بعلاوه براساس آیین نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه عایدی های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح های توسعه ای آن ها هزینه خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2449

به "شروع فرایند اجرایی طرح مولدسازی بعد از نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فرایند اجرایی طرح مولدسازی بعد از نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید