احداث اسکله تفریحی در قشم

به گزارش بارازعلی، از بهمن ماه امسال و با راه اندازی اسکله تفریحی شهر قشم و بهسازی ناوگان شناورهای تفریحی این منطقه شاهد ارائه خدمات به گردشگران و تقویت فعالیت های مالی در جزایر قشم، لارک و هرمز خواهد شد

احداث اسکله تفریحی در قشم

به گفته عبدالجواد کمالی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، یک اسکله تفریحی در بخش شرقی شهر قشم و در راستای تحول فعالیت های تفریحات دریایی جزیره قشم ایجاد می گردد.

عبدالجواد کمالی در ادامه اضافه کرد:

با ساخت اسکله تفریحی در مجاورت اسکله بهمن سازمان منطقه آزاد قشم در نظر دارد با ساماندهی قایق های تفریحی، شرایط مناسب و ویژه ای را برای گردش های دریایی ایجاد کند.

وی به استفاده از شناورهای تفریحی پیشرفته در این اسکله اشاره و توضیح داد که قرارداد ارائه خدمات تفریحات دریایی با شرکت مکین دریای قشم به عنوان یک شرکت بومی و دارای رزومه پیروز در نقاط مختلف کشور در مراحل نهایی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت که با راه اندازی اسکله تفریحی شهر قشم و بهسازی ناوگان شناورهای تفریحی از بهمن ماه امسال در جزایر قشم، لارک و جزیره هرمز شاهد ارائه خدمات به گردشگران و تقویت فعالیت های مالی خواهیم بود

وی ادامه داد:

برنامه ریزی های لازم برای ارتقای شناورهای تفریحی نیز اجرا شده است تا تسهیلات نزدیک به صفر درصد در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

کمالی با تاکید بر اهمیت ساماندهی قایق های تفریحی در جزیره قشم، گفت از محل وجوه اداره شده دولتی این تسهیلات ارائه می گردد که در بخش گردشگری قشم صفحه جدیدی ایجاد خواهد نمود.

جزیره قشم به وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع، دارای جاذبه های مختلف گردشگری از جمله جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، غارهای خوربس، غار نمکی، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم است.

بعلاوه از دیگر جاذبه های گردشگری جزیره قشم سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های طلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2233

به "احداث اسکله تفریحی در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث اسکله تفریحی در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید