افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10R

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران- شرکت وان پلاس میخواهد گوشی وان پلاس 10R مجهز به تراشه Dimensity 9000 را در سه ماهه دوم سال 2022 عرضه کند.

افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10R

به گزارش خبرنگاران، شرکت OnePlus در حال حاضر نوترین گوشی هوشمند پرچمدار خود به نام وان پلاس 10 پرو را در چین عرضه نموده، اما هنوز این دستگاه را در بازار های جهانی عرضه نشده است. مدل استاندارد OnePlus 10 نیز هنوز در انتظار عرضه می باشد.

با این که این دو گوشی نو هنوز در انتظار عرضه هستند، گزارش نوی منتشر شده است که ادعا می نماید، یک شرکت تحت حمایت OPPO اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل نو از گوشی هوشمند با نام OnePlus 10R در سه ماهه دوم امسال میلادی است.

بر طبق این گزارش، گوشی وان پلاس 10 آر با چیپست MediaTek Dimensity 9000 عرضه خواهد شد. این همان پردازنده ای است که انتظار می رود گوشی هوشمند OPPO Find X5 آینده را نیز تامین کند.

بر اساس گزارش وبسایت خبری Android Central، گوشی OnePlus 10 از تراشه Dimensity 9000 استفاده نمی نماید، چرا که این تراشه به علت عدم پشتیبانی از اتصال mmWave از قابلیت 5G برخوردار نیست. این در حالی است که دارابودن اتصال 5G برای گوشی هایی که در بازار آمریکای شمالی ارائه می شوند، حیاتی است.

در خصوص نام گوشی OnePlus 10R باید اضافه کنیم که پسوند R در نام دستگاه ارائه شده به این معنی است که عرضه این گوشی محدود به بازار های آسیایی است، بنابراین این امکان برای شرکت OnePlus وجود دارد که از تراشه Dimensity 9000 در این دستگاه استفاده کند. چرا که برخلاف بازار آمریکای شمالی، در بازار های آسیا، گوشی های 4G خریداران بسیاری دارد.

به نظر می رسد که شرکت وان پلاس اکنون در کوشش است تا از تراشه های مدیاتک بیشتری استفاده کند. استفاده از این تراشه یاری می نماید که این شرکت بتواند گوشی های میان رده و مقرون به صرفه قیمت بیشتری را راهی بازار کند. تا سال 2021، این شرکت به طور انحصاری از تراشه های پیشرفته Qualcomm Snapdragon استفاده می کرد، اما سال گذشته با عرضه گوشی Nord 2 این رویه تغییر کرد.

بعضی از سایر مشخصات گوشی OnePlus 10R نیز افشا شده است. انتظار می رود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED باشد که نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد. پیکربندی حافظه دستگاه نیز احتمالا شامل حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما انتظار می رود در هفته ها یا ماه های آینده گزارش های بیشتری منتشر گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2214

به "افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10R" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی وان پلاس 10R"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید