برترین شهرهای توریستی جهان کدامند ؟

به گزارش بارازعلی، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین شهرهای توریستی جهان سخن خواهیم گفت. پس اگر در پی برترین مقاصد برای سفرهای خود میگردید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید

برترین شهرهای توریستی جهان کدامند ؟

بیشتر با شهرهای توریستی دنیا آشنا شوید :

میل به سفر کردن از گذشته های دور در انسان وجود داشته است اما اینکه کجا را برای سرگرمی و گشت و گذار انتخاب کند از روز اول در کنار میل به سفر دغدغه ای بزرگ بوده است.

در اینجا شما را با بعضی از معروف ترین شهرهای توریستی دنیا که بر اساس رتبه بندی توریست ها و نیز مقدار توریستانی که هر ساله از آنها بازدید می نمایند معرفی شده است ، آشنا میکنیم ؛

1- پاریس

پاریس که مرکز فرانسه و معروف به شهر عشق است و یکی از برترین شهرهای توریستی دنیا محیوب می گردد .موزه ها و منظره ها زیبا در کنار معماری زیبا،به بازدید نمایندگان این امکان را میدهد که تا تعطیلات خود را با خاطره ای خوب پشت سر بگذارند.اماکن معروف و جاهای تماشای پاریس عبارتند از: برج ایفل ،کلیسای نوتردام ،موزه لوور و بسیاری اثار دیگر.پاریس هرساله پذیرای 14.8 میلیون توریست از سراسر دنیا است.

3- بانکوک

بانکوک مرکز تایلند است . بانکوک با داشتن 10.2 میلیون توریست در سال پر بازدیدترین شهر آسیا است.جاذبه های اصلی بانکوک شامل کاخ بزرگ،وات فو و وات آرون است.

4- سنگاپور (مرکز کشور سنگاپور)

در خصوص این شهر باید گفت شهر محبوب توریستان و مرکز اقتصادی دنیا است.این شهر به خاطر داشتن مکانهای تماشای بسیار هرساله 9.8 میلیون نفر را به خود جذب میکند.

5- کوالالامپور

کوالالامپور که با داشتن 8.9 میلیون نفر توریست در سال پنجمین شهر توریستی دنیا شناخته میگردد.شهری که محل استقرار برجهای دوقولوای است که در سالهای 1998-2004 به عنوان بلندترین برجهای دنیا شناخته میشدند.

6- نیویورک

نیویورک شهری که با جاذبه های توریستی از جمله برج آزادی ،ساختمان امپایر استیت،جزیره آلیس،موزه هنر متروپولیتن و بعلاوه فضاهای سبز مانند پارکهای مرکزی و واشنگتون و…توانسته 8.7 میلیون توریست را هر ساله جذب کند.

7- دبی

دبی یکی از هفت امارت،امارات متحده عربی است که این روزها با پیشرفت صنعت و معماری های مدرن توانسته سالانه 7.6 میلیون نفر را به خود جذب کند.

8- استانبول

استانبول با داشتن مردمی خونگرم ، مسلمان ،مهربان و بعلاوه مساجد زیبا،موزه و رستوران های خود سالانه 7.5 میلیون نفر را به خود جذب می نماید.

9- هنگ کنگ

هنگ کنگ به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی دنیا شناخته میگردد.حاشیه های سبز و تقابل شهر نشینی مدرن و نواحی کوهستانی باعث شده هر ساله 7 میلیون نفر از این شهر تماشا نمایند.

10- شانگهای

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2357

به "برترین شهرهای توریستی جهان کدامند ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای توریستی جهان کدامند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید