جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می گردد

به گزارش بارازعلی، جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران با شعار همبستگی جهانی برای آینده ای بهتر برگزار می گردد.

جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران سه شنبه 17 خرداد 1401 از ساعت 14 تا 17 در سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت حضوری و غیرحضوری برپا می گردد.

محمدحسین قناعتی و سید محمد مقیمی، روسای دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران، معاونان بین الملل و هیأت رئیسه دو دانشگاه، روسای دانشکده ها، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشور های مختلف و جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه ها حضور خواهند داشت.

روسا و معاونان بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران در جشنواره مذکور سخنرانی خواهند کرد ضمن اینکه پخش کلیپ معرفی دو دانشگاه و مصاحبه با اساتید و دانشجویان بین الملل در کنار سخنرانی تعدادی از سفرای کشور ها از دیگر برنامه های جشنواره خواهد بود.

برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نیز در جشنواره روز بین الملل دو دانشگاه اجرا خواهد شد ضمن اینکه از برگزیدگان فعالیت های بین المللی دو دانشگاه با حضور مسئولان تقدیر به عمل می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2310

به "جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید