فرهاد مجیدی ، اکبریان؛ بازگشت به محل حادثه بعد از 933 روز!

به گزارش بارازعلی، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران طی روز های دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و کمیته داوران محمدرضا اکبریان را به عنوان قاضی ملاقات صنعت نفت و استقلال برگزیده است. هفته بیست و نهم لیگ هجدهم در حالی به انجام رسید که استقلال تهران با راهنمایی فرهاد مجیدی در آبادان میهمان صنعت نفت بود و محمدرضا اکبریان از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی این ملاقات انتخاب شد. در نیمه دوم حرکت مهدی قایدی از سمت راست با پاس کات بک این بازیکن همراه شد و روح الله باقری توپ را وارد دروازه کرد، اما اکبریان به همراه یاری خود اعلام کردند که توپ پیش از رسیدن به مهاجم آبی ها از خطر عرضی زمین خارج شده و در نتیجه گل را مردود اعلام کردند؛ این در حالی بود که تصاویر آهسته نشان داد که توپ از خط خارج نشده است.

فرهاد مجیدی ، اکبریان؛ بازگشت به محل حادثه بعد از 933 روز!

استقلال در آن بازی متوقف شد و شانس قهرمانی را از دست داد. فرهاد مجیدی نیز به علت اعتراض زیاد به تصمیم اتخاذ شده از زمین اخراج شد. چندی بعد اکبریان اعتراف کرد که تصمیم اشتباهی گرفته و از آبی ها عذرخواهی کرد.

حالا 933 روز از آن بازی گذشته و بازهم اکبریان باید جدال استقلالِ فرهاد مجیدی و صنعت نفت را در آبادان سوت بزند. باید دید این بار پس از گذشت 2 سال و 6 ماه و 18 روز چه اتفاقی در این ملاقات حساس رخ خواهد داد و اکبریان چه قضاوتی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2142

به "فرهاد مجیدی ، اکبریان؛ بازگشت به محل حادثه بعد از 933 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی ، اکبریان؛ بازگشت به محل حادثه بعد از 933 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید