طراحی ویلای کلاسیک: معبر شریانی متوسلیان-باغستان به زودی آزادسازی می گردد

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی و عمرانی منطقه21 از انجام سومین مرحله بتن ریزی در پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه متوسلیان-سه راهی باغستان اطلاع داد.

طراحی ویلای کلاسیک: معبر شریانی متوسلیان-باغستان به زودی آزادسازی می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، قاسم نورافکن معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: بتن ریزی در نیمه دوم جنوبی زیرگذر بزرگراه متوسلیان -سه راهی باغستان با حجمی بالغ بر 500 متر مکعب همزمان با روزهای پایانی اسفند ماه سال 1400 انجام گرفت.

وی اضافه کرد: با اجرای این مقطع از کار؛ ضلع جنوبی تندرو در محور بزرگراهی رزمنده جاویدالاثر متوسلیان و بعلاوه کندروی این معبر آزادسازی شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

نورافکن تاکید نمود: در این مرحله از اجرای عملیات عمرانی، سه محموله بتن ریزی در مقاطع مختلف سقف زیرگذر انجام گرفته و دو مرحله دیگر به جای مانده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه21 ادامه داد: با اتمام سومین مرحله بتن ریزی، حدود 60 درصد از حصار کارگاهی که قسمت زیادی از محور بزرگراهی را در بر گرفته به حالت پیشین باز خواهد گشت و عبور خودروها نیز با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2242

به "طراحی ویلای کلاسیک: معبر شریانی متوسلیان-باغستان به زودی آزادسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای کلاسیک: معبر شریانی متوسلیان-باغستان به زودی آزادسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید