نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

به گزارش بارازعلی، رونیکس به عنوان برندی پیشرو در بازار ابزار ایران، با مجموعه ای از متنوع ترین و باکیفیت ترین ابزار خود در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور خواهد داشت.

نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به عنوان مهمترین رویداد صنعت ساختمان کشور هر ساله با حضور معتبرترین شرکت های ایرانی و خارجی فعال عرصه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. رونیکس سال جاری به عنوان بزرگ ترین برند سازنده ابزار کشور با حضور در این نمایشگاه راوی تنوع و کیفیت محصولات خود است.

برند رونیکس تولیدنماینده و عرضه نماینده بیش از 2500 نوع از ابزارآلات مختلف در بازار ابزار ایران و جهان است. محصولات رونیکس را می توان به پنج دسته برقی، شارژی، بنزینی، بادی و دستی تقسیم کرد:

  • محصولات برقی: شامل انواع دریل، بتن کن، چکش تخریب، اره فارسی بر، فرز و مینی فرز، دستگاه پولیش، سشوار صنعتی، دستگاه کارواش و…
  • محصولات شارژی: شامل دریل شارژی، پیچ گوشتی شارژی، فرز شارژی، بتن کن شارژی، حاشیه زن شارژی و…
  • محصولات بنزینی: شامل اره زنجیری بنزینی، حاشیه زن بنزینی، موتوربرق بنزینی و…
  • محصولات بادی: شامل میخکوب و منگنه کوب بادی، دریل بادی، پیستوله بادی، کمپرسور بادی و…
  • محصولات دستی: شامل انواع آچار، انبر، پیچ گوشتی، چکش و…

علاقه مندان به صنعت ابزار می توانند برای اطلاع از جدیدترین محصولات این برند و آشنایی با تکنولوژی های روز جهان در ساخت ابزار، از غرفه رونیکس واقع در سالن 40 نمایشگاه بازدید نمایند.

بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشور از 12 تا 15 مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 8 تا 16 عصر میزبان بازدیدنمایندگان محترم است.

برای اطلاع بیشتر از اخبار حضور رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به سایت این مجموعه به آدرس www.ronix.ir مراجعه کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2495

به "نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید