کشاورززاده: موقعیت جغرافیایی ایران و اشتراک مواضع، پشتوانه سرمایه گذاری چین در ایران است

به گزارش بارازعلی، سفیر کشورمان در چین با شرکت در کنفرانس بین المللی روز جهانی چای تاکید نمود: موقعیت جغرافیایی ایران بعنوان حلقه ارتباط آسیا و اروپا در کنار اشتراک مواضع در مسایل مهم منطقه ای و بین المللی پشتوانه همکاری ها و سرمایه گذاری چین در ایران است.

کشاورززاده: موقعیت جغرافیایی ایران و اشتراک مواضع، پشتوانه سرمایه گذاری چین در ایران است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، محمد کشاوززاده سفیر ایران در چین برای شرکت در کنفرانس بین المللی که به مناسبت روز جهانی چای در شهر هانگژو استان جیجیانگ برگزار شده بود حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این کنفرانس که تانگ رنجیان وزیر کشاورزی و امور روستایی و دیگر مقامات محلی و ملی حضور داشتند کشاورزاده ضمن تبریک صدمین سال تاسیس حزب کمونیست و پیروزیت دولت چین در کنترل شیوع ویروس کرونا، گفت: بهره مند شدن کشاورزان از منافع مادی گسترش مناسبات دوجانبه ضامن ارتقاع روابط و عمیق تر شدن ارتباطات بین دو کشور است. تجربیات پیروز و دانش فنی در کنار تنوع آب و هوایی ایران ظرفیت های خوبی در این حوزه برای همکاری فراهم آورده است.

وی اضافه نمود: موقعیت جغرافیایی ایران بعنوان حلقه اتصال و ارتباط آسیا و اروپا در کنار اشتراک مواضع در مسایل مهم منطقه ای و بین المللی پشتوانه همکاری ها و سرمایه گذاری چین در ایران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1869

به "کشاورززاده: موقعیت جغرافیایی ایران و اشتراک مواضع، پشتوانه سرمایه گذاری چین در ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورززاده: موقعیت جغرافیایی ایران و اشتراک مواضع، پشتوانه سرمایه گذاری چین در ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید