خالق فال اوت در ساخت بازی The Outer Worlds 2 یاری خواهد نمود

به گزارش بارازعلی، بازی اوتر ورلدز (The Outer Worlds 2) یکی از عناوین دنیا باز و ماجراجویی بسیار محبوب بود که در سال 2020 عرضه شد. این بازی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و طراحی جالبی داشت. چندی پیش شرکت آبسیدین (Obsidian) اظهار داشت که در حال قسمت دوم این مجموعه است و میخواهد اوتر ورلدز را به یک مجموعه تبدیل کند.

خالق فال اوت در ساخت بازی The Outer Worlds 2 یاری خواهد نمود

حال طبق اخباری که اخیراً منتشر شده، تیم کین (Tim Cain)، خالق مجموعه بازی فال اوت، در حال مذاکره برای فعالیت در زمینه ساخت اوتر ورلدز 2 است. از کارهای سابق کین می توان به عناوین فال اوت اشاره نمود که در دنیای گیمینگ به شدت محبوب و با اعتبار هستند. همینطور اینکه این دو بازی از لحاظ سبک شباهت خوبی به یکدیگر دارند و در نتیجه تجربه کین می تواند در زمینه اوتر ورلدز بسیار کاربردی باشد. کین در مصاحبه اخیر خود با سایت Rock, Paper, Shotgun گفته:

کین در کنار لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarsky) از خالقان فال اوت 1 بودند که با استقبال بسیار خوبی از طرف رسانه و منتقدان روبرو شد. همینطور اینکه کین در ساخت چند بازی دیگر شرکت داشت که همگی توانستند موفقیت خوبی کسب نمایند و رزومه او بسیار قدرتمند است. کین در ادامه مصاحبه گفت که شرکت آبسیدین توانسته مسئله ای را حل نماید که او از ابتدای ساخت فال اوت 1 با آن روبرو بوده است.

بازی اوتر ورلدز 2 در سال 2021 میلادی معرفی گردید. در همان تریلر اعلام شد که این بازی با مرحله تکمیل و عرضه فاصله بسیار زیادی دارد و هنوز در مراحل اولیه ساخت واقع شده است. در اصل شرکت سازنده با این تریلر اعلام نمود که در حال ساخت این بازی است ولی مشکل اینجاست که تنها اطلاعات و اخباری که از اوتر ورلدز 2 منتشر شده هم همین مورد است.

تمرکز اصلی شرکت آبسیدین در حال حاضر روی اوتر ورلدز 2 نیست. این شرکت در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را روی Avowed گذاشته است که یک بازی نقش آفرینی فانتزی است. این بازی قرار است در اواسط سال 2024 میلادی عرضه شده و از همان روز اول روی سرویس گیم پس حضور داشته باشد.

منبع: VideoGamesChronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2530

به "خالق فال اوت در ساخت بازی The Outer Worlds 2 یاری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق فال اوت در ساخت بازی The Outer Worlds 2 یاری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید