افشاگران تاریخ رونمایی آیفون 15 را اعلام کردند

به گزارش بارازعلی، زومیت نوشت: یک افشاگر با تأیید ادعاهای مارک گرمن گفته است که احتمالاً آیفون های نو اپل 21 شهریور رونمایی می شوند.

افشاگران تاریخ رونمایی آیفون 15 را اعلام کردند

اپل سال ها است که آیفون های نو را اواخر شهریور رونمایی می نماید و احتمالاً سال جاری نیز به سنت هایش پایبند خواهد ماند. کمتر از یک ماه تا رونمایی آیفون 15 به جای مانده است و مطابق انتظار، شایعات مرتبط به این گوشی به بالاترین حد رسیده اند.

اپل فعلاً دعوت نامه رویداد نوش را برای رسانه ها ارسال ننموده است، اما محتمل است که دعوت نامه سه شنبه این هفته (یا هفته بعد) ارسال گردد. مارک گرمن، افشاگر خوش سابقه، مدتی پیش گفت که احتمالاً آیفون های نو 12 یا 13 سپتامبر (21 یا 22 شهریور) از راه می رسند.

یک افشاگر دیگر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تاریخ رونمایی آیفون 15 اشاره نموده است. او با انتشار دو اسکرین شات، ادعا می نماید که آیفون های نو در تاریخ 12 سپتامبر (سه شنبه 21 شهریور) رونمایی خواهند شد.

یکی از مهم ترین تغییرات آیفون 15، استفاده از درگاه USB-C است تا گوشی های اپل پس از سال ها با درگاه منسوخ لایتنینگ خداحافظی نمایند. آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس فریم تیتانیومی و پردازنده سه نانومتری خواهند داشت.

قیمت آیفون 15 فعلاً اعلام نشده، اما بعضی منابع به افزایش قیمت گوشی اپل در نسل نو اشاره نموده اند. ممکن است آیفون های پرو با افزایش 100 دلاری قیمت روبرو شوند. اپل سال گذشته قیمت آیفون را در بازارهای خارج از آمریکا بالا برده بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2509

به "افشاگران تاریخ رونمایی آیفون 15 را اعلام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگران تاریخ رونمایی آیفون 15 را اعلام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید