سفر عجیب و غریب خانه کوچک

به گزارش بارازعلی، سفر غول‌پیکر House . همیشه می‌خواستید به اطراف سفر کنید , اما از این مبارزه می‌ترسید ? ملاقات با Guillaume و جنا زوجی که شغل خود را ترک کرده‌اند , یک خانه کوچک را بر روی چرخ‌ها ساخت و مدتی در اطراف آمریکای شمالی سفر کرده‌اند . به این ترتیب آن‌ها عشق خود را به کشف جهان , سرگرمی Guillaumes برای عکاسی و شور و شوق نویسندگی برای نوشتن ترکیب می‌کنند .

سفر عجیب و غریب خانه کوچک

این زوج ادعا می‌کنند که از هیچ چیز شروع نکرده اند - آن‌ها هیچ چیز در مورد چگونگی ساخت یک خانه یا زندگی در جاده نمی‌دانستند . اما ماجراجویان دلیر تصمیم گرفتند که فقط برای لحظه‌ای زندگی کنند و در جا یاد بگیرند . چه روش inspiring ! مسافران همچنین با مالکان خانه‌های کوچک دیگر دیدار می‌کنند , درباره تکنیک‌ها و سبک‌های زندگی متفاوت یاد می‌گیرند . خوانندگان می‌توانند مواد و فیلم‌ها را به صورت آنلاین ببینند .
هدف آن‌ها سفر در سراسر قاره به مدت یک سال و ساخت یک پورتفولیوی پروژه روزنامه‌نگاری است . جوانان زیبا یک جامعه اینترنت ایجاد کرده‌اند که در آن ماجراجویی زندگی برای طرفداران را مستند می‌کنند . در حال حاضر گیوم و جنا همراه با سگ دوست‌داشتنی خود به کالیفرنیا سفر می‌کنند . برنامه سفر خود را در وب سایت‌های ارتباط جمعی مشاهده کنید .

انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 93

به "سفر عجیب و غریب خانه کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر عجیب و غریب خانه کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید